Abonnement afkopen en nummerbehoud

• 29 maart 2017
  • 1 reactie
  • 176 keer bekeken

Onlangs heb ik met jullie telefonisch contact gehad en heb ik bevestigd dat ik mijn abonnement wil afkopen. Daardoor heb ik een mail gekregen met informatie over nummerbehoud, daarin stond vermeldt dat ik de eerstvolgende werkdag nadat ik de mail gekregen heb, een nieuwe aanbieder nummerbehoud kan laten aanvragen.

In mijn geval heeft Tele2 dat gedaan waarna de aanvraag is afgewezen. Hierdoor ben ik terug naar Tele2 gegaan en zij vertelde me dat zij niets anders kunnen doen, behalve wachten totdat bij jullie in het systeem staat dat ik mijn abonnement heb afgekocht en weg kan gaan. En daardoor een nieuwe aanvraag kunnen doen van nummerbehoud.

Vandaar dat ik graag zou willen vragen hoe dit nu verder gaat en of het nog mogelijk wordt om nummerbehoud te regelen bij tele2.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Kimberly, bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je gaat overstappen naar een andere provider! Je kunt deze overstap al aanvragen omdat je je abonnement afkoopt. Je kunt dit doen door bij Tele 2 aan te geven dat zij de melding"; klant mag per direct weg" gebruiken in het nummerbehoudverzoek. Hiermee moet het goedgekeurd worden.

Groetjes, Jolijn

Reageer