Beantwoord

Abonnement annuleren

• 30 mei 2017
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Beste Ben,

ik heb onlangs een abonnement met mobiel besteld, maar die wil ik annuleren. Ik heb nog geen mail gekregen van de courier over het aflevermoment dus ik hoef ook niks terug te sturen. Ik wil gewoon digitaal annuleren. Waarom moet dat per se per post anno 2017? Beetje ouderwets voor een mobielprovider.

Alvast bedankt

met vriendelijke groeten

Thomas Steenkamp
icon

Beste antwoord door Angelique 31 mei 2017, 15:33

Hoi thomassteenkamp, ahhh! Jammer om te lezen dat jij je bestelde abonnement wil annuleren bij ons 😞 Een annulering kan ik via het forum niet voor je in orde maken. Wat je zou kunen doen is even contact opnemen met de Ben klantenservice hiervoor. Zij kunnen jou daarbij helpen. Bij deze zal ik het door jou aangemaakte topic afsluiten. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi thomassteenkamp, ahhh! Jammer om te lezen dat jij je bestelde abonnement wil annuleren bij ons 😞 Een annulering kan ik via het forum niet voor je in orde maken. Wat je zou kunen doen is even contact opnemen met de Ben klantenservice hiervoor. Zij kunnen jou daarbij helpen. Bij deze zal ik het door jou aangemaakte topic afsluiten. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum.