Abonnement annuleren en retour sturen

  • 4 maart 2017
  • 1 reactie
  • 92 keer bekeken

Moest ik mijn contract beëindigen en mijn nieuwe telefoon terug sturen, ik had geen internet en bij de klantenservice konden ze me niet helpen, ook beloftes dat ze me terug zouden bellen werden niet nagekomen, ik heb er urwn werk ingestopt om het internet aan de praat te krijgen maar tis niet gelukt. Gisteren de brief gepost , we hebben nou eenmaal het recht iets binnen 14 dagen terug te sturen. Jammer dat jullie zo met je klanten omgaan.

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Joke, ik vind het erg spijtig om te lezen dat wij er samen niet uit zijn gekomen en dat jij het toestel terug moet sturen. Er is tussen collega's al verder hulp geboden om de oorzaak te kunnen achterhalen, jammer genoeg kwam hier geen verder gehoor op.

Het door jou aangemaakte topic zal ik afsluiten en jouw feedback meenemen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Een hele prettige week.