Beantwoord

Abonnement annuleren maar niet doorgekomen bij AMP

• 22 februari 2019
  • 1 reactie
  • 400 keer bekeken

Beste lezer,

Ik heb een abonnement voor mijn Oma besteld met een telefoontje erbij.
Nu kwam ik er later achter dat ik dit pakketje niet kan aannemen omdat zij het pakketje zelf moet aannemen.

Met de klantenservice gebeld en zij geeft aan dat ik een chat moet starten, maar ik kan nergens een chat vinden. Ze gaf aan dat de bestelling nog niet goed is doorgezet, waardoor ik nog geen bericht van AMP heb gehad en waardoor ik de bestelling ook niet kan annuleren.

Kan iemand bij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Romy 22 februari 2019, 15:34

Hi Karin. Ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed is gegaan met de bestelling. Ik mag dit ook niet voor je oplossen tenzij ik jouw oma spreek. Dit heeft te maken met de privacy wet. Je zou eventueel de klantenservice kunnen bellen samen met je oma. Zo kun jij het woord voeren, maar kan je oma, de contractant, toestemming verlenen. Verder kun je inderdaad via onze website onder het kopje "klantenservice" een chatvenster krijgen. Zo kun je ook samen met jouw oma geholpen worden. Ik wens je alvast een fijn weekend.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Karin. Ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed is gegaan met de bestelling. Ik mag dit ook niet voor je oplossen tenzij ik jouw oma spreek. Dit heeft te maken met de privacy wet. Je zou eventueel de klantenservice kunnen bellen samen met je oma. Zo kun jij het woord voeren, maar kan je oma, de contractant, toestemming verlenen. Verder kun je inderdaad via onze website onder het kopje "klantenservice" een chatvenster krijgen. Zo kun je ook samen met jouw oma geholpen worden. Ik wens je alvast een fijn weekend.

Reageer