Beantwoord

Abonnement (online) winkel annuleren

• 25 januari 2017
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Onder ordernummer 413675 heb ik via typhone een abbonement afgesloten met Ben. Nu zou ik deze graag 'dubbel' annuleren omdat ik zeer slechte recesensies over typhone heb gelezen. Ik hoop hierbij jullie voldoende te hebben geinformeerd annuleren is overigens binnen 24 uur gebeurd 🙂
icon

Beste antwoord door Angelique 26 januari 2017, 12:32

Hallo awakker, jammer dat je om deze reden het abonnement zou willen annuleren. Ik heb de titel van het topic iets aangepast. Als een abonnement besteld is via een andere (online) winkel dan de Ben website dan moet de bestelling geannuleerd worden bij de (online) winkel waar het abonnement is besteld. Zij kunnen jou daar verder bij helpen!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo awakker, jammer dat je om deze reden het abonnement zou willen annuleren. Ik heb de titel van het topic iets aangepast. Als een abonnement besteld is via een andere (online) winkel dan de Ben website dan moet de bestelling geannuleerd worden bij de (online) winkel waar het abonnement is besteld. Zij kunnen jou daar verder bij helpen!
Zei reageren niet waardoor ik bij jullie nog kan inloggen 😞
Reputatie 3
Badge +1
Wanneer je nog kan inloggen komt dat omdat jouw abonnement nog niet is geannuleerd. Om dat te doen zal je toch echt contact op moeten nemen met de winkel waar je de overeenkomst bent aangegaan. Zonder opdracht van die winkel kan Ben ook het abonnement niet annuleren voor je.