Beantwoord

Abonnement opzeggen

• 25 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 524 keer bekeken

Hoi Ben,

Ik heb gisteren een maandelijks simonly abonnement afgesloten maar dat is niet slim van mij geweest, ik heb dit niet overlegd met de begeleiding van een safehouse waar ik voor mijn verslaving zit overlegd en ik moet hem zsm afsluiten.

Kun je mij aub helpen?

Alvast bedankt,

Groetjes van Sissi
icon

Beste antwoord door Wietske 26 oktober 2018, 12:18

Oeps, ik zie dat je jouw privégegevens openbaar op onze Community had gedeeld in plaats van in een privébericht. Ik heb deze gegevens daarom verwijderd uit jouw reactie. Ook had je een nieuw topic aangemaakt voor de gegevens maar dat is niet nodig. Ik heb daarom jouw nieuwe topic aan dit, al bestaande topic toegevoegd. Mocht jouw nieuwe vraag betrekking hebben op het eerder geplaatste topic dan kan je jouw reactie voortaan daar plaatsen. Zou houden we onze Community overzichtelijk 🙂.

Wat betreft het annuleren van de bestelling: ik zie dat deze via een dealer is geplaatst. Dat betekent dat ik deze niet voor je kan annuleren. Hiervoor kan je het beste contact opnemen met de betreffende dealer zodat zij je hierbij kunnen helpen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Sissi, dat kan gebeuren! Gelukkig is het nog mogelijk om binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen een bestelling kosteloos te annuleren. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Als je mij via het Moderate account een privéberichtje stuurt met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer dan kan ik je hierbij ook helpen.
Hoi Wietske,

Fijn om te horen dat het nog geannuleerd kan worden! En dat je me daarbij wilt helpen:)

Mijn gegevens:

[Edit: privégegevens verwijderd]

Alvast bedankt,

Groetjes van Sissi
Reputatie 5
Badge +12
Oeps, ik zie dat je jouw privégegevens openbaar op onze Community had gedeeld in plaats van in een privébericht. Ik heb deze gegevens daarom verwijderd uit jouw reactie. Ook had je een nieuw topic aangemaakt voor de gegevens maar dat is niet nodig. Ik heb daarom jouw nieuwe topic aan dit, al bestaande topic toegevoegd. Mocht jouw nieuwe vraag betrekking hebben op het eerder geplaatste topic dan kan je jouw reactie voortaan daar plaatsen. Zou houden we onze Community overzichtelijk 🙂.

Wat betreft het annuleren van de bestelling: ik zie dat deze via een dealer is geplaatst. Dat betekent dat ik deze niet voor je kan annuleren. Hiervoor kan je het beste contact opnemen met de betreffende dealer zodat zij je hierbij kunnen helpen.

Reageer