Beantwoord

Afkopen Ben abonnement

• 23 november 2016
  • 1 reactie
  • 874 keer bekeken

Ik ben eerst aangemaand doordat BEN niet kon incasseren terwijl er genoeg geld op mijn rekening stond. Bleek een fout van BEN te zijn volgens de ING. NU zijn de laatste 4 maanden wel gelukt en krijg ik een rekening van 15 euro aanmaningskosten. fout nummer 20 geloof ik. Ik wil 500 euro betalen mijn part om van deze verschrikkelijke tent af te komen. Elke maand weer een verrassing wat er gebeurt terwijl ik de SIM kaart inmiddels uit mijn toestel heb verwijderd. Hoe kom ik binnen mijn contract van BEN af??
icon

Beste antwoord door Angelique 24 november 2016, 10:38

Hallo lzvcom, om te beginnen heb ik even jouw forum titel aangepast. Bij Ben is het niet zomaar mogelijk om jouw abonnement af te kopen, dit kan ik je dan ook niet aanbieden. Via Twitter heb ik je vandaag verder kunnen voorzien van meer informatie. Ik wil je vragen om jouw vraag te betrekken tot één kanaal zodat het overzichtelijk blijft en ik je zo goed mogelijk kan helpen. Bedankt!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo lzvcom, om te beginnen heb ik even jouw forum titel aangepast. Bij Ben is het niet zomaar mogelijk om jouw abonnement af te kopen, dit kan ik je dan ook niet aanbieden. Via Twitter heb ik je vandaag verder kunnen voorzien van meer informatie. Ik wil je vragen om jouw vraag te betrekken tot één kanaal zodat het overzichtelijk blijft en ik je zo goed mogelijk kan helpen. Bedankt!