Al twee keer telefonisch geannuleerd nog steeds geen reactie

• 1 februari 2017
  • 12 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb vorige week maandag 23, dinsdag 24 januari en donderdag 26 januari telefonisch mijn verlening geannuleerd. En tot nu toe weer geen reactie.. Ik val nu nog binnen die 14 dagen. Twee keer vertelt de klantenservice dat het nu wel gelukt is, maar ik krijg alleen maar een bevestiging dat mijn nieuwe abonnement vandaag in gaat. Terwijl ik die juist geannuleerd heb.

Ik wil graag een bevestiging ontvangen en dat AMP mijn pakketje ophaalt.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen, want ik heb er al heel veel energie in gestoken.

Dit topic is gesloten

12 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Maria Elisah, bedankt voor je bericht. Ik zie dat het retourbericht vandaag is doorgekomen bij Dynafix. Als het goed is krijg je vandaag een bericht hierover. Mocht dat niet zo zijn, hoor ik het graag!

Groetjes, Jolijn
Dag Jolijn,
Ik heb tot nu (20;00) nog geen mail ontvangen...
Wat moet ik nu doen?
Reputatie 4
Badge +6
Wat jammer om te horen zeg! Ik heb je als het goed is net een bevestiging per e-mail ontvangen. Sorry voor het ongemak.

Groetjes, Jolijn
Ik heb zojuist een bevestiging gehad. Waarin staat dat mijn pakketje in aangemeld. Alleen moet ik wachten tot een bericht van Dynafix tot ik weet wat ik moet opsturen?

Wanneer kan ik die ontvangen?
Binnen 7 dagen nadat de mobiele telefoon is aangemeld, moet je deze samen met de aankoopbon en in een ongeschonden en ongebruikte doos per post opsturen.
Moet ik ook mijn blauwe sim-kaart enveloppe erin doen?
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Xmariaelisah, fijn dat je inmiddels de e-mail hebt ontvangen. Bij het retour sturen van het toestel hoef je de simkaart niet mee te sturen. Ik adviseer je om de simkaart nog bij je te houden totdat het abonnement volledig is geannuleerd.
oke, ik heb nu alles in een doos gedaan, nog niks van Dynafix zelf gehoord. Maar kan ik het dan wel alvast opsturen?
Reputatie 6
Badge +8
Je zou de instructies kunnen volgen die in de e-mail staan die vandaag naar je is verzonden.
Dag,
Ik heb alles gedaan wat in de mail stond. Donderdag pakketje opgestuurd. Hoe lang duurt het voordat ik verder weer reactie krijg van Ben? En waneer is mijn contract volledig geannuleerd? Want ik kreeg net een sms met de vraag of ik blij ben met mijn verlenging. Alleen die is vorige week al geannuleerd, of is dit een vaste sms die gewoon komt?

Kan ik wel gewoon mijn data en bel minuten nu gebruiken of hoe werkt het verder?

Ik hoor graag van jullie
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Xmariaelisah, zodra het toestel door Dynafix retour is ontvangen en ze hebben dit verwerkt sturen ze Ben hier een bevestiging over. Zodra deze is ontvangen word het contract helemaal geannulleerd en ontvang jij hier een bevestiging van.
Oke, kan ik het abbonement dat ik nu dus nog heb gebruiken qua mobiele data?
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Xmariaelisah, dat is zeker mogelijk alleen zal hierover wel een factuur ontstaan zoals je gewend bent.