Beantwoord

Annuleren abbonement

• 27 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 532 keer bekeken

Goedemiddag ik ben al 2 weken bezig met het annuleren/retourneren van mijn nieuwe telefoon en weet nog niet hoe dat moet?!? Kan ik eindelijk eens antwoord krijgen
icon

Beste antwoord door Wietske 28 augustus 2018, 10:24

Ik help je graag verder Allard. Begrijp ik goed dat je het toestel nog niet hebt kunnen terugsturen omdat je de retourinstructies nog niet hebt ontvangen? Ik zie namelijk dat we deze op 21 augustus aan je hebben gestuurd per e-mail. Als je dat wil dan kan ik ze opnieuw naar je sturen?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ik help je graag verder Allard. Begrijp ik goed dat je het toestel nog niet hebt kunnen terugsturen omdat je de retourinstructies nog niet hebt ontvangen? Ik zie namelijk dat we deze op 21 augustus aan je hebben gestuurd per e-mail. Als je dat wil dan kan ik ze opnieuw naar je sturen?
Dag Wietske dat zou mooi zijn want ik heb de instructies nog steeds niet ontvangen.

Alvast bedankt

Mvg Allard
Dit heb ik btw op de 21ste ontvangen:
Hallo Allard,
Naar aanleiding van ons gesprek stuur ik je deze e-mail ter bevestiging.
Ik heb alles voor de retour procedure in gang gezet en zodra deze rond is zul je een e-mail ontvangen om het toestel op te sturen naar Dynafix. Hierna kun je een nieuwe verlenging doorvoeren met het toestel wat je wilt.
Binnen 5 werkdagen ontvang je de e-mail met informatie over het verzenden van je toestel.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je ze stellen via https://www.ben.nl/service.
Ik wens je een fijne dag toe!
Reputatie 5
Badge +12
We ervaren op dit moment een storing waardoor het niet mogelijk is om te mailen dus ik doe het even zo. Het adres waar je je toestel naartoe kan sturen is:

BEN
t.a.v. Dynafix
Antwoordnummer 10226
6360 XV Nuth

Vergeet hierbij ook niet om alle accessoires en de pakbon mee terug te sturen.

Reageer