Beantwoord

Annuleren bestelling simkaart

  • 10 maart 2019
  • 1 reactie
  • 370 keer bekeken

Op 10 maart 2019 heb ik via mijn app een nieuwe simkaart besteld voor een verkeerde telefoonnummer nl voor [edit: telefoonnummer verwijderd]. Het juiste telefoonnummer moet zijn [edit:telefoonnummer verwijderd]. Laatste telefoonnummer word gebruikt door mijn vrouw.
Graag bestelling annuleren .

Met vriendelijke groet
Willie Kliphuis
icon

Beste antwoord door Romy 18 maart 2019, 11:04

Hi! Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat zij jou verder hebben geholpen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat zij jou verder hebben geholpen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag. 🙂

Reageer