Annuleren verlenging

• 21 maart 2017
  • 3 reacties
  • 241 keer bekeken

Hallo, ik heb een vraag over mijn huidige telefoonabonnement.
Ik heb deze onlangs verlengd, maar deze verlening heb ik de volgende dag toch geannuleerd.
De bezorging van de telefoon heb ik ook meteen geannuleerd, maar ik vraag me af of dit nu helemaal goed doorgegeven is. Als ik namelijk naar mijn huidige abonnement ga op de site, staat er een andere einddatum van mijn abonnement dan die ik eerst had, namelijk 1 juli in plaats van 3 juni.

Bedankt alvast!

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Michelle, bedankt voor je bericht. Ik heb jouw gegevens meteen erbij gehaald maar ik zie dat de bestelling van 12 maart inderdaad geannuleerd is. Je hoeft je dus ook geen zorgen te maken over de einddatum van je contract. Sorry voor de verwarring!

Groetjes, Jolijn
Hallo,
2 weken later staat er nog steeds dezelfde datum. Ook staat er nu bij dat ik pas in 2019 mijn contract kan verlengen. Ik wil hier graag meer duidelijkheid over aangezien ik al 2 weken lang mijn contract niet meer kan verlengen en mijn einddatum nog steeds op 1 juli staat in plaats van juni.
Reputatie 3
Badge +1
Hoi MichelleAyla,

voor het nummer met de laatste 3 cijfers 046 staat geen einddatum meer vast. Deze is maandelijks opzegbaar. Het abonnement bij het andere nummer op jouw adres loopt nog tot 08-06-2017. Voor welk nummer zou je een verlenging aan willen vragen?

Reageer