Beantwoord

Annulering

  • 5 september 2018
  • 1 reactie
  • 590 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement geannuleerd en het bijbehorende toestel volgens de procedure terug gestuurd. Dit is aangekomen (via barcode tracking). Wanneer krijg ik van u nu een bevestiging dat het daadwerkelijk geannuleerd is en dat alles ok is??
icon

Beste antwoord door Shanna 6 september 2018, 10:31

Hoi Martien, wat jammer zeg dat je je abonnement hebt geannuleerd 😞 Omdat Dynafix het toestel eerst nog moet nakijken kan het tot 15 dagen in beslag nemen voordat je de annuleringsmail ontvangt 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Martien, wat jammer zeg dat je je abonnement hebt geannuleerd 😞 Omdat Dynafix het toestel eerst nog moet nakijken kan het tot 15 dagen in beslag nemen voordat je de annuleringsmail ontvangt 🙂

Reageer