Beantwoord

Anuleren

  • 10 februari 2019
  • 1 reactie
  • 419 keer bekeken

Beste Heer/ mevrouw,

net heb ik een abonnement besteld maar ik had niet goed gelezen. Aangezien ik student ben hoef ik geen beginkosten te betalen. Zou u mij kunnen helpen? Want ik weet niet precies hoe ik dit moet afhandelen.
Ik hoor graag van u.
Alvast hartstikke bedankt!

Met vriendelijke groet,
Gwin Roks
icon

Beste antwoord door Joost 12 februari 2019, 01:25

Hey Gwin!

Welkom bij Ben, leuk dat je er bent! Je kunt hier het beste even over bellen met de telefonische klantenservice via het telefoonnummer > 0900 – 04 01 405 (van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur)

Daarna kun je weer een nieuwe bestelling plaatsen via deze link > https://bit.ly/2Dtu2t3. Altijd lekker meegenomen die studentenkorting!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge
Hey Gwin!

Welkom bij Ben, leuk dat je er bent! Je kunt hier het beste even over bellen met de telefonische klantenservice via het telefoonnummer > 0900 – 04 01 405 (van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur)

Daarna kun je weer een nieuwe bestelling plaatsen via deze link > https://bit.ly/2Dtu2t3. Altijd lekker meegenomen die studentenkorting!

Reageer