Beantwoord

Contract afkopen

• 13 december 2018
  • 1 reactie
  • 481 keer bekeken

Ik wil mijn contract afkopen en naar een andere provider overstappen. Daarvoor heb ik tweemaal met de klantenservice gebeld. Zij zouden het doorgeven aan de afdeling finance. TEn eerste om te zorgen dat het nummerbehoudaanvraag van de andere provider zou worden geaccepteerd, ondanks de doorlooptijd van het contract, ten tweede voor het maken van een afkoopvoorstel. Echter, het nummerbehoud is nu twee keer geweigerd door Ben. Blijkbaar loopt de communicatie tussen de afdelingen bij jullie niet goed. Help!
icon

Beste antwoord door Romy 14 december 2018, 10:15

Hi! Wat jammer dat je jouw abonnement wilt beeindigen. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is wanneer dit niet vlekkeloos verloopt. Ik heb dit even voor je nagekeken en ik zie dat het inderdaad een paar keer niet goed is gegaan, maar dat we inmiddels wachten op de nieuwe provider. Ik zie hier dat je per 01-01 over kan stappen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Wat jammer dat je jouw abonnement wilt beeindigen. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is wanneer dit niet vlekkeloos verloopt. Ik heb dit even voor je nagekeken en ik zie dat het inderdaad een paar keer niet goed is gegaan, maar dat we inmiddels wachten op de nieuwe provider. Ik zie hier dat je per 01-01 over kan stappen.

Reageer