Beantwoord

Contractbeëindiging

  • 23 mei 2017
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Mijn contract met BEN verloopt op 21 mei, gelukkig!!! Ik heb hier 2 jaar naartoe geleefd.
Deze datum is zonder mijn medeweten omgezet in 17 september 2017. BEN pleegt hiermee contractbreuk. BEN is in gebreke gebleven vanaf het afsluiten van het abonnement. Daar is een regeling voor getroffen. Die hield niet in dat automatisch ook de contractdatum zou worden aangepast.
Na telefonisch contact op 19/5/2017 is mij toegezegd dat dit een fout van BEN was en mijn contractperiode per 21/5 is verlopen. Ik heb hiervoor een emailbevestiging aangevraagd en alweer blijft BEN in gebreke: er komt niks. Dat komt bovenop de geleden schade van de voicemail die nog steeds aan staat, en het automatisch doorschakelen daarheen ipv naar mijn vaste lijn. Telefonisch contact met BEN is ook al niet mogelijk, en ook de contactpagina blokkeert opnieuw. BEN het zat.
Hoe krijg ik BEN zover dat er gereageerd wordt voordat ik opnieuw een klacht indien op Klachtenkompas?
icon

Beste antwoord door Angelique 24 mei 2017, 10:35

Hoi Marlijn.lafarre, jeetje wat een bericht. Jammer om te lezen dat je twee jaar lang hebt uitgekeken naar het moment dat je vrij bent om te gaan :(

In je bericht geef je aan dat je een contract tot 21 mei hebt, maar jij geeft aan dat wij deze datum hebben omgezet naar 17 september. Dat is gek! Ik ben het systeem ingedoken en ik zie dat jouw huidige contracttermijn van 24 maanden is verlopen op 21-05-2017. Na deze periode is jouw abonnement bij ons omgezet in een maandelijks sim only abonnement. Met dit abonnement zou je alle kanten op kunnen.

De problemen met de voicemail zie ik terug in ons systeem, erg onhandig en ook nog eens vervelend! Opnieuw heb ik geprobeerd de voicemail uit te schakelen op de centrale, jammer genoeg wilde dit maar niet lukken. Van de week heb je via het forum contact gehad met een andere collega van mij. Hij heeft een notitie doorgezet met daarin de vraag of de voicemail uitgeschakeld kan worden. Intern zijn ze hier druk mee bezig om dit in orde te maken voor je. Sorry voor het ongemak!

Omdat je al verder bent geinformeerd zal ik het door jou aangemaakte topic afsluiten. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Marlijn.lafarre, jeetje wat een bericht. Jammer om te lezen dat je twee jaar lang hebt uitgekeken naar het moment dat je vrij bent om te gaan :(

In je bericht geef je aan dat je een contract tot 21 mei hebt, maar jij geeft aan dat wij deze datum hebben omgezet naar 17 september. Dat is gek! Ik ben het systeem ingedoken en ik zie dat jouw huidige contracttermijn van 24 maanden is verlopen op 21-05-2017. Na deze periode is jouw abonnement bij ons omgezet in een maandelijks sim only abonnement. Met dit abonnement zou je alle kanten op kunnen.

De problemen met de voicemail zie ik terug in ons systeem, erg onhandig en ook nog eens vervelend! Opnieuw heb ik geprobeerd de voicemail uit te schakelen op de centrale, jammer genoeg wilde dit maar niet lukken. Van de week heb je via het forum contact gehad met een andere collega van mij. Hij heeft een notitie doorgezet met daarin de vraag of de voicemail uitgeschakeld kan worden. Intern zijn ze hier druk mee bezig om dit in orde te maken voor je. Sorry voor het ongemak!

Omdat je al verder bent geinformeerd zal ik het door jou aangemaakte topic afsluiten. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum.