foute levering

• 18 januari 2017
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

op 16-01-2017 heb ik een bestelling gedaan als nieuwe klant ,voor een abonnement en toestel,voor de duur van twee jaar.
het toestel werd 18-01-2017 geleverd maar bleek totaal iets anders te zijn dan wat ik had besteld nl een iphone se ipv een huawei p9 lite met ook nog een veel duurder maandtarief.
na enkele telefoontjes met de klantenservice ,die overigens geen verklaring konden geven, en twee verschillende verhalen ben ik nu in afwachting van een mail met een bijlage voor een terugzendbon om het toestel te retourneren waarna het contract geannuleerd kan worden.
ik vind het raar dat ik als klant de fout ,gemaakt door Ben,moet gaan oplossen !

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi j.vandijk965, bedankt voor je bericht. Ik heb je klantenkaart nagekeken en ik zie dat jij een iPhone SE hebt besteld in plaats van een Huawei. Dat betekent dat deze order geannuleerd moet worden. Ik heb hier nog wel extra gegevens voor nodig. Zou je mij hiervoor via een priv├ębericht in deze link het IMEI nummer van het toestel kunnen sturen dat je hebt ontvangen? Dan help ik je graag verder.

Groetjes, Jolijn