Beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?

  • 8 mei 2017
  • 1 reactie
  • 131 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Hallo Ben,

25-07-17 verloopt mijn Abbonnement, wanneer kan ik het beste stopzetten en hoe zet ik het stop? En vanaf wanneer kan ik een nieuwe Abbonnement afsluiten? Helaas hebben jullie de Iphone 7 nog niet dus kan ik helaas het niet verlengen bij jullie 😞

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Jeroen 11 mei 2017, 12:08

Hoi gildo,

Jammer om te horen dat je jouw abonnement bij Ben wil beeindigen. Zijn de iPhone 6S of SE nu al te ouderwets voor je? :P

Wanneer je jouw abonnement op wil zeggen moet je rekening houden met een maand opzegtermijn. Vanaf de datum dat de opzegging door Ben doorgevoerd wordt zal het daarom een maand duren voor je abonnement daadwerkelijk beeindigd wordt.

Je hoeft jouw abonnement niet op te zeggen wanneer je jouw huidige Ben telefoonnummer mee gaat nemen naar een andere provider. Wanneer je binnen de laatste 60 dagen van je abonnement zit kan je bij een andere provider een abonnement aanvragen en daarbij aangeven dat je jouw nummer mee wil nemen vanaf Ben.
Jouw nieuwe provider zal dan ook de beeindiging van je abonnement bij Ben regelen. Dit moet ook wel omdat een nummer actief moet zijn om over te zetten naar een nieuwe netwerk.

Mocht je je toch bedenken en kiezen voor één van de toestellen die Ben je wel kan bieden dan zien we natuurlijk graag een verlenging van je tegemoet 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Hoi gildo,

Jammer om te horen dat je jouw abonnement bij Ben wil beeindigen. Zijn de iPhone 6S of SE nu al te ouderwets voor je? :P

Wanneer je jouw abonnement op wil zeggen moet je rekening houden met een maand opzegtermijn. Vanaf de datum dat de opzegging door Ben doorgevoerd wordt zal het daarom een maand duren voor je abonnement daadwerkelijk beeindigd wordt.

Je hoeft jouw abonnement niet op te zeggen wanneer je jouw huidige Ben telefoonnummer mee gaat nemen naar een andere provider. Wanneer je binnen de laatste 60 dagen van je abonnement zit kan je bij een andere provider een abonnement aanvragen en daarbij aangeven dat je jouw nummer mee wil nemen vanaf Ben.
Jouw nieuwe provider zal dan ook de beeindiging van je abonnement bij Ben regelen. Dit moet ook wel omdat een nummer actief moet zijn om over te zetten naar een nieuwe netwerk.

Mocht je je toch bedenken en kiezen voor één van de toestellen die Ben je wel kan bieden dan zien we natuurlijk graag een verlenging van je tegemoet 😉

Reageer