[Info] Hoe kan ik mijn bestelling bij Ben annuleren?

  • 6 May 2019
  • 0 reacties
  • 2303 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Het kan voorkomen dat jij achteraf jouw bestelling bij Ben wil annuleren, dit kan zijn omdat je bijvoorbeeld toch liever iets anders besteld of omdat jij nog niet kan overstappen vanaf je provider. We zouden het onwijs jammer vinden als jij er voor kiest om je bestelling te annuleren maar dit is uiteraard mogelijk. In dit topic leg ik je er alles over uit.

 

Wanneer kan ik annuleren?

Sim only abonnement

Een sim only abonnement annuleren kan tot 14 dagen na het plaatsen van je bestelling. Wil je dit? Dan kun hier aangeven dat je je bestelling wilt annuleren. Zodra je verzoek hebben verwerkt ontvang je via e-mail een bevestiging.

 

Abonnement met mobiele telefoon

Bij een mobiele telefoon gaat de bedenktermijn in vanaf het moment dat deze is afgeleverd. Als deze 14 dagen voorbij zijn is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren.

 

Heb jij je telefoon nog niet ontvangen dan kun je via de e-mail van AMP groep aangeven dat jij de bestelling niet wil ontvangen. Zij zullen dan de annulering aan ons doorgeven.

Heb je de bestelling inmiddels al wel ontvangen, dan kun je hier aangeven dat je je bestelling wilt annuleren.

 

Zodra we je verzoek tot annulering in behandeling nemen ontvang je een e-mail met daarin een instructie over hoe je de mobiele telefoon terug kunt sturen. Na ontvangst van de mobiele telefoon zal de annulering definitief worden gemaakt.

 

Heb je de bestelling via een extern verkooppunt besteld?

Heb jij besteld via een extern verkooppunt, zoals bijvoorbeeld Belsimpel.nl, dan moet je bij dat verkooppunt aangeven dat je wil annuleren. Als jij in een fysieke winkel je abonnement hebt besteld,

zoals bijvoorbeeld Media Markt, dan geldt er vaak geen bedenktermijn, informeer hiernaar bij het betreffende verkooppunt.

 

Als ik heb geannuleerd kan ik dan weer opnieuw bestellen bij Ben?

Uiteraard! Zelfs als je een bestelling annuleert blijf je altijd welkom bij ons. Zodra jij per email de bevestiging van de annulering hebt ontvangen kun jij een nieuwe bestelling plaatsen.

 

Als je een bestelling bij Ben hebt geplaatst, ontvang je binnen 24 uur een e-mail. Hierin staat precies hoe je bestelling bij jou afgeleverd wordt.


0 reacties

Geen reactie

Reageer