Ik heb al twee keer probeert om mijn abonnement te annuleren

  • 7 februari 2017
  • 1 reactie
  • 107 keer bekeken

Ik heb al twee keer probeert om mojn abonnement te annuleren... of er een mogelijkheid bestaat het op stop te zetten? Maar nooit een antwoord gekregen!

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, jammer om te lezen dat je het abonnement bij mij zou willen annuleren! Ik zie dat je op 24 januari hier voor het eerst contact over hebt opgenomen via een contactformulier. Op die dag heb ik jouw abonnement nog niet kunnen beëindigen omdat ik graag wilde weten of jij je nummer wilde behouden of niet, helaas heb ik hierop geen reactie meer gehad.

Via het forum kan ik je niet verder helpen met een opzegging. Als je besluit het abonnement te beëindigen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de telefonisch klantenservice van Ben zodat zij jou verder kunnen helpen hierbij.