Is het mogelijk het bestelde toestel om te ruilen?

  • 8 mei 2017
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengt en dacht n j5 2016 te hebben besteld maar nu blijk ik de A3 2017 te hebben besteld. Prima tel maar eigenlijk vindt ik m te klein.
Kan ik m nog ruilen?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst het onderwerp 'bestellen en wijzigen'.

Het is tot 14 dagen na het ontvangen van het toestel mogelijk om je abonnement bij ons te annuleren. Na het annuleren van de bestelling zou je opnieuw een bestelling kunnen plaatsen. Omruilen is dus niet direct mogelijk, maar op deze manier wel. Laat je het mij weten als ik je hierbij kan helpen?

Reageer