Mijn mobiel opgestuurd naar Dynafix, geen reactie van BEN

• 9 februari 2017
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Dag Ben,

Vorige week donderdag heb ik mijn mobiel opgestuurd naar Dynafix. Deze is op vrijdagochtend aangekomen bij het bedrijf. Daarvan heb ik een bevestiging van PostNL.

Alleen ik krijg niks te horen van jullie. Mijn geannuleerde abonnement staat nog steeds aan en ik wil dat dat zo snel mogelijk stopt. Vanaf 24 januari ben ik al in contact met de klantenservice voor het annuleren van mijn mobiele abbo en dat kostte mij heel wat (5?!) telefoontjes en extra kosten. Nu kon ik vorige week donderdag mijn mobiel eindelijk terug sturen, maar duurt het nu al weer een week. Het is ondertussen al 9 februari.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat het veel tijd kost en geld heeft gekost en dat ik zo snel mogelijk alles rond wil hebben.

Hopelijk kunnen jullie mij vertellen wanneer ik het hoofdstuk kan afsluiten.

Dit topic is gesloten

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Xmariaelisah, het is natuurlijk altijd jammer als een klant een bestelling wil annuleren. Maar dat mag natuurlijk niet zoveel voeten in de aarde hebben, sorry hiervoor. Ik help je daarom graag verder om dit zo snel mogelijk voor je af te ronden. Heb jij toevallig het ordernummer (33..) van jouw bestelling voor mij? Dan kan ik met je meekijken.
Ik wil alleen de mobiel annuleren en het sim abonnement behouden.. Het enige wat ik heb is de ordernummer van mijn *nieuwe/verlengde abonnement: 332787296

Verder heb ik een ordernummer van Dynafix? Wil je die ook?
Reputatie 7
Badge +7
Fijn om te lezen dat je toch bij Ben blijft, Xmariaelisah 😳 Ik zie dat er inderdaad nog geen terugkoppeling van Dynafix is. Ik ga dit verder voor je uitzoeken. Kun je mij het 'track and trace' nummer van de verzending sturen?
PostNL: 3SLFVZ388180415
Reputatie 4
Badge +6
Dank je wel, Maria Elisah. Ik heb een onderzoek gestart om te uit te zoeken wat er is gebeurd met de verzending. Je krijgt hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over via de e-mail.

Groetjes, Jolijn
Dag Jolijn,
Ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen. Ik wil die snel ontvangen en graag wil ik dat het abonnement snel wordt geannuleerd ook qua facturen! Anders wordt het gedoe met geld terugstorten en extra zaken die weer geregeld moeten worden.

Ik Ben teleurgesteld in de tijd die het kost en het feit dat ik er continu achteraan moet gaan.
Wie kan ik hierover nog meer contacten?
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Xmariaelisah, ik heb het verhaal even doorgelezen en ik snap dat het voor jou erg vervelend is dat je tot op heden nog geen informatie hebt ontvangen over het annuleren van de bestelling. Bij ons ben je aan het juiste adres met de vragen die je hebt, alleen kan het wel zijn dat wij soms de hulp nodig hebben van andere om dit verder voor je uit te kunnen zoeken.

Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat het abonnement vandaag nog wordt geannuleerd voor je. Excuus dat je hier een ruime tijd op hebt moeten wachten. Via de e-mail zal je verder op de hoogte gehouden worden als de annulering rond is.