Nieuw simonly abonnement

  • 31 mei 2017
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ik heb net gebeld maar de verbinding werd verbroken. Ik heb mijn sim only abonnement verlengd. In de reclame stond dat dit ook 4G was, maar bij de eindgegevens stond geen 4g. Hoe zit dat?

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Ineke, mijn oprechte excuus dat je na het telefoongesprek niet meer bent teruggebeld! Direct ben ik het systeem ingedoken om te zien hoe het zit met de verlenging en de daarbij horende bundels.

Bij de verlenging die op 1 september van start gaat heb je gekozen voor 100 + 100 min/sms en 500 + 500 MB internet. Je hebt daarbij niet gekozen voor een 4G bundel. Mocht je toch gebruik willen maken van een 4G bundel, dan zou je de bestelling kunnen annuleren en opnieuw bestellen, de keuze is aan jou! Bij deze zal ik het door jou aangemaakte topic afsluiten. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum.