Beantwoord

Nummerbehoud geannuleerd

• 20 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 502 keer bekeken

Hallo,

Ik ben Hatice Bayrakdar een klant van jullie. Een paar maanden terug heb ik bij T-mobile een nieuw abonnement aangeschaft en nummerbehoud aangevraagd zodat t-mobile voor mij bij jullie mijn abonnement kan opzeggen. Vandaag wilde ik toch een nieuwe nummer van T-mobile en heb ik de nummerbehoud toch geannuleerd. Maar ik zie dat mijn abonnement bij jullie dan ook doorgaat, dit is absoluut niet de bedoeling. Aangezien ik al een nieuw abonnement heb aangeschaft bij T-mobile, ik wil niet dubbele kosten maken. Kunnen jullie mij hierbij helpen.
icon

Beste antwoord door Shanna 21 augustus 2018, 11:48

Hoi Hatice! Wat jammer dat je ons gaat verlaten 😞 Ik help je graag met het opzeggen van je abonnement. Kan je mij je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer doorgeven in een privébericht? Dan zal ik je abonnement opzeggen met een maand opzegtermijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Hatice! Wat jammer dat je ons gaat verlaten 😞 Ik help je graag met het opzeggen van je abonnement. Kan je mij je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer doorgeven in een privébericht? Dan zal ik je abonnement opzeggen met een maand opzegtermijn.

Reageer