opschorten abonnement opschorten

  • 5 February 2020
  • 4 reacties
  • 412 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 2 reacties

Ik loop stage op Aruba voor de komende 5 maanden. Kan ik dan mijn abonnement opschorten, stilzetten of iets dergelijks? 

Er is geen mogelijkheid om op Aruba mijn abonnement te gebruiken, maar ik wil niet weg bij Ben :). Maar als studentje is het wel een welkome besparing ……

gr.


4 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Wat leuk dat je naar Aruba gaat! Allereerst veel plezier! Je kunt jouw abonnement niet stilzetten, maar je kunt wel jouw abonnement aanpassen naar de laagst mogelijke bundels. Je betaalt dan 4,- euro per maand. Een tweede optie is om met nummerbehoud jouw nummer over te zetten naar een prepaid. Wanneer je dan bij terugkomst wederom gebruik wilt maken van jouw Ben abonnement zul je wel een nieuw abonnement met nummerbehoud moeten afsluiten. Persoonlijk zou ik zelf kiezen voor de eerste optie omdat dit het minste werk kost voor jou. Uiteraard ben je vrij in je keuze en hoor ik graag waar jouw voorkeur naar uit gaat, dan kijk ik met je mee!

Okay, dan zal ik het abonnement naar 4,- zetten. Misschien iets voor de marketing afdeling ‘ zet je abonnement op pauze ‘ :)

 

Dank je

Ik kom overigens niet onder de 7,50. Welke bundel combinatie maakt 4,00 euro?

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Jacobus! Mijn collega heeft het verkeerd gezien, sorry hiervoor. Je kunt inderdaad niet onder de 7,50 euro komen. Wij hebben geen kleinere bundel. Je kunt ook nog ervoor kiezen om het abonnement te verlengen. Dan kun je een abonnement van 6,50 euro per maand nemen. 

Reageer