Beantwoord

Opzeggen

  • 12 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 470 keer bekeken

hallo,
ik wil graag naar een andere provider, maar hoe kan ik overstappen?
icon

Beste antwoord door Jill 13 augustus 2018, 12:58

Hi Arjan.roskam, superjammer dat je naar een andere provider wilt gaan. Ik zie dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt, je bent hierdoor vrij om te gaan met een maand opzegtermijn. Als je jouw telefoonnummer mee wilt nemen naar de nieuwe provider dan is dit mogelijk. Je hoeft dan zelf het abonnement niet op te zeggen dit doet de nieuwe provider. Wil je het telefoonnummer niet behouden dan kun je het abonnement met een maand opzegtermijn opzeggen via onze klantenservice op het telefoonnummer 0900 040 1405 in het menu kies je dan voor opzeggen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Arjan.roskam, superjammer dat je naar een andere provider wilt gaan. Ik zie dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt, je bent hierdoor vrij om te gaan met een maand opzegtermijn. Als je jouw telefoonnummer mee wilt nemen naar de nieuwe provider dan is dit mogelijk. Je hoeft dan zelf het abonnement niet op te zeggen dit doet de nieuwe provider. Wil je het telefoonnummer niet behouden dan kun je het abonnement met een maand opzegtermijn opzeggen via onze klantenservice op het telefoonnummer 0900 040 1405 in het menu kies je dan voor opzeggen.

Reageer