Beantwoord

Opzeggen abonnement die ik niet eens heb afgesloten

• 22 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 467 keer bekeken

Toen ik twee jaar geleden een abonement voor mijn dochter regelde waarbij ik gebruik maakte van nummerbehoud werkte dat niet. Via d eklantenservice kregen we een tijdelijke sim kaart. Toen de simkaart er was waarbij wel haar nummer gebruikt kon worden, is die andere tijdelijke kaart,betaald, doorgegaan. Al meerdere malen heb ik telefonisch doorgegevn dat die stop gezet moet worden. Je kunt ook zien dat daar nooit ook maar iest mee gedaan is. Bij het verlengen van het abbonement van mijn dochter afgelopen zomer heb ik dit nogmaals aangekaart. dat dit vreemde ongevraagde abonnement stop gezet moest worden maar wederom is dat niet gebeurd. Het is sowieso een onmogelijkheid om een telefoonnummer te vinden van BEN en als het dan ook nog eens niet werkt dan krijg ik daar wel een punthoofd van. Ik betaal al langer dan 2 jaar onterecht voor een abonnement met nummer -telefoonnummer verwijderd-. En ik wil het stop zetten. Maar hoe? Ik heb ook geen contract getekend hiervoor. Wel wordt het van mijn bankrekening geschreven iedere maand. Mijn eigen abonnement kan binnenkort verlengd worden maar ik wil eerst hebben dat dit opgelost wordt.
icon

Beste antwoord door Romy 22 oktober 2018, 15:49

Hi Cynthia. Oei, ik kan me voorstellen dat je geen dubbel abonnement wilt hebben! Ik heb geprobeerd te zoeken op dit nummer, maar ik kan niets terug vinden. Verder zullen wij je geen abonnementkosten factureren tenzij je akkoord bent gegaan hiervoor. Misschien kun je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum kunnen versturen? Dan kijk ik meteen met je mee. Verder heb ik wegens privacy redenen jouw 06-nummer uit je bericht verwijderd. Ik zie je berichtje graag tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Cynthia. Oei, ik kan me voorstellen dat je geen dubbel abonnement wilt hebben! Ik heb geprobeerd te zoeken op dit nummer, maar ik kan niets terug vinden. Verder zullen wij je geen abonnementkosten factureren tenzij je akkoord bent gegaan hiervoor. Misschien kun je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum kunnen versturen? Dan kijk ik meteen met je mee. Verder heb ik wegens privacy redenen jouw 06-nummer uit je bericht verwijderd. Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Reageer