Beantwoord

Problemen met annulering

• 10 november 2017
  • 1 reactie
  • 768 keer bekeken

Hoi, ik heb op 17 augustus 2017 een bestelling met ordernummer 3194531653 bij Belsimpel.nl geplaatst voor een Ben abonnement met gsm nummer +316[edit]
Op 21 augustus 2017 om 07.39 uur dus 4 dagen later heb ik aan Belsimpel.nl laten weten dat ik van gedachte was veranderd en dat ik de order wilde annuleren.
Ik ben daarmee dus ruimschoots binnen de bedenktijd gebleven en de telefoon en de simkaart heb ik ook niet opgehaald bij Belsimpel.nl in Tilburg.
Belsimpel.nl zou voor de annulering bij BEN.nl zorgen maar zijn daarbij schijnbaar in gebreken gebleven. Ik heb hierover contact met BEN over gehad en alles uitgelegd
Het verbaasd mij nu dus ook dat BEN.nl nog steeds probeert betalingen van mij te incasseren.
Ik benadruk hierbij dus nogmaals dat ik dus geen abonnement heb gehad omdat ik dat bijtijds heb geannuleerd.
De fout ligt in dit geval bij Belsimpel.nl omdat die vanwege drukte daar te laat bij BEN hebben geannuleerd.
Hopende U hierbij van voldoende informatie voorzien te hebben.

Met vriendelijke groet,
Arie Ooms
icon

Beste antwoord door Rox 10 november 2017, 12:50

Hoi Arie! Wat onwijs balen dat Belsimpel de annulering niet heeft doorgevoerd waardoor jouw Ben abonnement van start is gegaan! Ik zie dat jij eerder deze week contact hebt gehad met de klantenservice en dat het inmiddels allemaal is opgelost. De aansluiting is beëindigd en de facturen zijn gecrediteerd. Hierdoor zijn de openstaande facturen afgeboekt als betaald zodat jij deze niet hoef te voldoen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Arie! Wat onwijs balen dat Belsimpel de annulering niet heeft doorgevoerd waardoor jouw Ben abonnement van start is gegaan! Ik zie dat jij eerder deze week contact hebt gehad met de klantenservice en dat het inmiddels allemaal is opgelost. De aansluiting is beëindigd en de facturen zijn gecrediteerd. Hierdoor zijn de openstaande facturen afgeboekt als betaald zodat jij deze niet hoef te voldoen.

Reageer