Simkaart tot op heden niet ontvangen

• 28 februari 2017
  • 2 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik heb 2 wekene geleden een Sim only abonnement afgesloten maar heb de sim niet ontvangen. Ik vraag me af hoe dat zit

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi zakiamaq, wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij ons! Ik help je graag verder met de bezorging hiervan. Zou je mij hiervoor via een PB in dit profiel je ordernummer, postcode + huisnummer en geboortedatum kunnen sturen? Ik hoor het graag!

Groetjes, Jolijn
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb 2 wekene geleden een Sim only abonnement afgesloten maar heb de sim niet ontvangen. Ik vraag me af hoe dat zit

Hoi zakiamaq, bedankt voor het sturen van de gegevens. In je privébericht geef je aan dat je het abonnement zou willen annuleren, ondanks het termijn is verstreken. Het abonnement is te beëindigen op jouw verzoek, echter zou je hiervoor contact moeten opnemen met de Ben klantenservice.

Ik zie dat je op 3-3-2017 contact hebt gehad met de Ben klantenservice om een vervangende simkaart aan te vragen omdat je nooit een simkaart van ons ontvangen zou hebben. De simkaart is sinds 3-3 naar je onderweg. Als je de simkaart binnen hebt gekregen zou je de simkaart kunnen activeren. Hoe je dit doet lees je in de brief die je krijgt bij de simkaart. Nadat jij de simkaart hebt geactiveerd zou je deze in gebruik kunnen nemen.

Besluit je dan alsnog om je Ben abonnement te beëindigen, neem dan contact op met de Ben klantenservice.

Reageer