Beantwoord

Status annuleren bestelling

  • 31 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 486 keer bekeken

Ik heb zondag mijn toestel met abonnementsverlenging bij Ben geannuleerd. Nu ben ik nog steeds aan het wachten op jullie bevestigingsmail hiervan en zie ik tot mijn stomme verbazing dat mijn sim only abonnement op verlegd staat. Waar zijn jullie mee bezig?
icon

Beste antwoord door Shanna 31 augustus 2018, 15:36

Hoi e.vanklingeren, bedankt voor je bericht. Mijn collega's van de technische afdeling zijn er nog mee bezig om jouw bestelling te laten annuleren. Door een vertraging in het systeem duurt het langer dan normaal. Ze zijn er mee bezig en zodra de bestelling is geannuleerd zul je een e-mailbevestiging ontvangen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi e.vanklingeren, bedankt voor je bericht. Mijn collega's van de technische afdeling zijn er nog mee bezig om jouw bestelling te laten annuleren. Door een vertraging in het systeem duurt het langer dan normaal. Ze zijn er mee bezig en zodra de bestelling is geannuleerd zul je een e-mailbevestiging ontvangen.

Reageer