Beantwoord

Verlenging annuleren / wijzigen

• 10 januari 2019
  • 1 reactie
  • 486 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik heb een sim only abonnement die verloopt op 4-4-2019. Ik wilde daarom mijn ben abonnement verlengen naar een abonnement met telefoon. Nu heb ik dit gedaan maar met de verkeerde kleur telefoon, ik heb een Samsung galaxy s8 roze besteld en ik wilde een zwarte. Daarom wil ik mijn verlenging annuleren en een zwarte bestellen of de roze Samsung galaxy s8 wijzigen in een zwarte. Ik vroeg mij af of dit mogelijk is. Ik heb namelijk nog geen mail gekregen van de AMP groep op mijn mailadres.

Ook wilde ik weten wanneer ik mijn telefoon en abonnement binnen krijg als ik dit kan wijzigen. Is dit nog in januari? Dit i.v.m. de AKG headset die je nu bij de Samsung galaxy s8 krijgt.

Ik hoop dat er een antwoord kan worden gegeven op mijn vraag!

Groeten Jesse
icon

Beste antwoord door Jill 15 januari 2019, 09:36

Hi Jesse, wat onwijs leuk dat je een verlenging hebt gedaan. Het is mogelijk om deze te annuleren en daarna de juiste kleur te bestellen. Zodra je de mail van AMP in jouw mailbox hebt kun je jouw huidige bestelling annuleren, om vervolgens het toestel in de juiste kleur te bestellen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Jesse, wat onwijs leuk dat je een verlenging hebt gedaan. Het is mogelijk om deze te annuleren en daarna de juiste kleur te bestellen. Zodra je de mail van AMP in jouw mailbox hebt kun je jouw huidige bestelling annuleren, om vervolgens het toestel in de juiste kleur te bestellen.

Reageer