Beantwoord

Vervroegd opzeggen van mijn abonnement

• 1 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 570 keer bekeken

ik wil graag mijn abonnement opzeggen omdat ik het niet kan betalen en ik ook al een andere abonnement heb bij een andere provider en daar weten jullie ook bij wie dat is nu blijkt dat ik zonder het wist nu ook bij jullie iets heb afgesloten want ik dacht dat ik bij de kpn weg kon maar dat kon niet want daar zit ik ook nog een jaar aan vast dus wil ik heir vervroegd weg bij jullie want ik kan echt geen twee abonnementen hebben dus ik hoop dat ik van af deze maand mijn abonnement hier kan stopzetten
icon

Beste antwoord door Jill 1 oktober 2018, 12:06

Hi Manboes, superjammer om te lezen dat je het abonnement bij ons stop wilt zeggen. Als je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt dan kan het abonnement met een maand opzegtermijn worden opgezegd. Als je binnen de 14 dagen bedenktijd zit van een 24 maanden abonnement dan kan ik hem voor je annuleren. Mocht deze tijd al verstreken zijn en heb je een 24 maanden abonnement dan komt er wel een afkoopsom bij het vroegtijdig opzeggen. Als je een privébericht stuurt met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer dan kijk ik het voor je na.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Manboes, superjammer om te lezen dat je het abonnement bij ons stop wilt zeggen. Als je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt dan kan het abonnement met een maand opzegtermijn worden opgezegd. Als je binnen de 14 dagen bedenktijd zit van een 24 maanden abonnement dan kan ik hem voor je annuleren. Mocht deze tijd al verstreken zijn en heb je een 24 maanden abonnement dan komt er wel een afkoopsom bij het vroegtijdig opzeggen. Als je een privébericht stuurt met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer dan kijk ik het voor je na.
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb jouw gegevens inmiddels ontvangen en nagekeken wat de mogelijkheden zijn. Het abonnement is begin juni besteld dus kosteloos annuleren binnen de wettelijke bedenktijd is helaas niet meer mogelijk. Ik zie dat jouw abonnement net is ingegaan en nog loopt tot 12 augustus 2020. Je kunt het abonnement wel vroegtijdig opzeggen maar dan betaal je de afkoopkosten over het abonnement. Deze bedragen op dit moment 181,08 euro bij een opzegging met een maand opzegtermijn. Laat mij even weten of je alsnog jouw abonnement wil opzeggen.
nee laat dan maar zitten dan moet ik maar wachten tot 12 augustus 2020
Reputatie 5
Badge +7
Dan laten we het zo!

Reageer