Beantwoord

Voor de 4e x geen simkaart

• 7 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 680 keer bekeken

Beste medewerker van Ben,

Het is nu 7 dagen geleden en postNL heeft geen vertraging, dus:
Graag abonnement annuleren.
Ik ga wel naar een ander, ik ben nu vanaf 29 juli bezig en blijkbaar is t te moeilijk voor jullie om te leveren.
Zonder simkaart kan ik geen gebruik maken van jullie diensten.

ik geloof niet dat een simkaart voor de 5e x opsturen nut heeft.

Gaarne bevestiging van annulering.
icon

Beste antwoord door Jill 8 oktober 2018, 10:57

Hi Pokemanamsterdam, 5 keer is natuurlijk wel een beetje veel en dan heb je hem nog niet. Ik zie hier trouwens dat er maar 1 keer een nieuwe simkaart is verzonden en dat is gebeurd op 1 oktober. Wil je jouw telefoonnummer meenmen naar een andere provider? Dan kun je een abonnement met nummerbehoud aanvragen. De nieuwe provider zegt dan het abonnement met ons op.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Pokemanamsterdam, 5 keer is natuurlijk wel een beetje veel en dan heb je hem nog niet. Ik zie hier trouwens dat er maar 1 keer een nieuwe simkaart is verzonden en dat is gebeurd op 1 oktober. Wil je jouw telefoonnummer meenmen naar een andere provider? Dan kun je een abonnement met nummerbehoud aanvragen. De nieuwe provider zegt dan het abonnement met ons op.
Nou, dan heb je mooie kutcollega's die me aan t lijntje houden. WTF heb je t hier over nummerbehoud domme doos. daar heb ik niet naar gevraagd. wat zijn jullie incompetent. bah

jammer dat na zo'n 10 contacten niemand mij kan helpen.

DUS NU OPZEGGEN DIE ZOOI VAN JULLIE. JULLIE KUNNEN NIET LEVEREN, WEL JAMMER, MAAR DUS NU OPZEGGEN ZOALS IK A;L MEERDER MALEN HEB VERZOCHT !!!!!!!

GAARNE BEVESTIGING
Reputatie 6
Badge +4
Ook al begrijp ik je frustratie geeft je dat nog niet een excuus om anderen en Jill te beledigen, respectloos te zijn.

Jill stelt een voor de hand liggende vraag. En schreeuwen naar haar is ook ondermaats werkt contraproductief. Je kunt best op een normale manier reageren.
Het is de toon die de muziek maakt. Met elkaar communiceren begint met wederzijds respect. Je bereikt er meer mee.
Reputatie 5
Badge +7
Beste pokemanamsterdam,

Ik kan begrijpen dat deze hele situatie niet is zoals deze hoort te zijn. Toch wil ik je vragen op om een respect volle manier te communiceren. Dat doe ik namelijk ook naar jou toe. Als je het abonnement wilt opzeggen dan kun je dit doen via onze telefonische klantenservice.

Reageer