Beantwoord

Zit per ongeluk met twee abonnementen

• 22 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 523 keer bekeken

Goedemiddag Ben,

Een tijd terug kreeg ik de mail met de aanbieding om voor 1,50€ extra meer minuten en MB’s te krijgen. Echter zag ik op de website dat een nieuw abonnement ik diezelfde minuten en MB’s kon krijgen voor wat ik al betaalde. Dus heb ik me opgegeven voor een nieuw abonnement met nummerbehoud.

Echter krijg ik nu nieuwe (extra) facturen voor een ander nummer. Dit wil ik niet. Kunnen jullie dat nieuwe nummer weer verwijderen en slechts heb abonnement qua minuten en MB’s voor mijn eerste nummer wijzigen? Evt kosten voor een nieuwe sim zijn prima, die heb ik geloof ik ook al betaald.

Met vriendelijke groet,
Kristi
icon

Beste antwoord door Wietske 23 oktober 2018, 10:36

Hoi Kristi, twee abonnementen is natuurlijk ook wat teveel van het goede. Ik zie dat je in juni inderdaad hebt gekozen voor een geheel nieuw abonnement in plaats van een verlenging. Dit is ook per e-mail aan je bevestigd toen. Ook heb je van ons toen een nieuwe simkaart gehad. Omdat intern nummerbehoud niet mogelijk is bij Ben, is het abonnement na 60 dagen actief geworden met het tijdelijk nummer. Dat is ook per mail bevestigd op 28 augustus.

Een nieuw abonnement kan worden geannuleerd binnen 14 dagen. Deze bedenktijd is inmiddels verstreken. Wat ik voor je kan doen is het abonnement opzeggen met een maand opzegtermijn. Je kunt dan jouw bundels wijzigen voor jouw andere abonnement.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Kristi, twee abonnementen is natuurlijk ook wat teveel van het goede. Ik zie dat je in juni inderdaad hebt gekozen voor een geheel nieuw abonnement in plaats van een verlenging. Dit is ook per e-mail aan je bevestigd toen. Ook heb je van ons toen een nieuwe simkaart gehad. Omdat intern nummerbehoud niet mogelijk is bij Ben, is het abonnement na 60 dagen actief geworden met het tijdelijk nummer. Dat is ook per mail bevestigd op 28 augustus.

Een nieuw abonnement kan worden geannuleerd binnen 14 dagen. Deze bedenktijd is inmiddels verstreken. Wat ik voor je kan doen is het abonnement opzeggen met een maand opzegtermijn. Je kunt dan jouw bundels wijzigen voor jouw andere abonnement.
Bedankt voor de snelle reactie.
Even herbevestiging. Dus het andere/extra abonnement is bij deze dan opgezegd?
Ik vind het overigens jammer dat ik als bestaande klant een aanbieding kreeg om meer te betalen terwijl een nieuwe klant maandelijks voor hetzelfde pakket minder hoeft te betalen...
Reputatie 3
Badge +2
Het tweede abonnement heb ik zojuist voor je opgezegd met een maand opzegtermijn. Hier heb je ook een e-mailbevestiging van ontvangen.

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je een aanbieding krijgt om meer te betalen dan nieuwe klanten. Excuses daarvoor. In het vervolg kan je er rekening mee houden om je huidige abonnement te verlengen als je nieuwe bundels die goedkoper zijn bij een verlenging. Op de website kan je dan aangeven dat je je huidige aansluiting wilt verlengen.

Reageer