4G doet het niet

• 22 november 2017
  • 9 reacties
  • 323 keer bekeken

4G doet het nu al 2 weken niet. Op geen enkele plek. moet ik iets aan zetten bij instellingen of.. wat moet ik doen?!

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Tessa, o jee! Dat is mega onhandig.. Om te beginnen ben ik direct de instellingen na gaan kijken op de simkaart. Gelukkig staan alle internet instellingen juist om van 4G gebruik te maken. Het is een idee om de internet instellingen op je eigen toestel na te kijken. Zou je kunnen aangeven welk toestel je gebruikt? Dan zoek ik de juiste instellingen voor je op!
Hoi Tessa, o jee! Dat is mega onhandig.. Om te beginnen ben ik direct de instellingen na gaan kijken op de simkaart. Gelukkig staan alle internet instellingen juist om van 4G gebruik te maken. Het is een idee om de internet instellingen op je eigen toestel na te kijken. Zou je kunnen aangeven welk toestel je gebruikt? Dan zoek ik de juiste instellingen voor je op!

Ik heb de Iphone SE
Reputatie 6
Badge +8
Super, bedankt voor de informatie. Wil je de instructies doornemen die in dit topic staan?
Ik heb de 4G aan gezet maar nu verbind die helemaal niet meer, ik krijg soms wel berichten binnen maar kan niks openen en er staat dat ik geen verbinding heb
Reputatie 6
Badge +8
Dat schiet niet op.. Ik heb de instellingen van de simkaart gereset. Wil jij je toestel over een minuut of vijf herstarten om te zien of het hierna wel lukt om volledig op het 4G netwerk te komen? Mocht je nog problemen ervaren, wil je dan ook eens het 3G netwerk proberen?
Nu doet alleen de 3G het, in heb bij 4G ingesteld data & gesprekken maar dan blijft er links bovenin staan dat ik op 3G zit
Reputatie 6
Badge +8
Ik vrees dat het probleem in je toestel zit. De dekking heb ik nagekeken in jouw omgeving en 4G zou moeten werken.. Welke versie van iOS heb je op je toestel staan?
De 4G doet het weer!!
Reputatie 6
Badge +8
Ohhh, kijk dat is goed nieuws! Fijn dat de 4G verbinding weer terug is en werkt 😃

Reageer