4G werkt niet met iPhone 5

• 16 november 2016
  • 4 reacties
  • 339 keer bekeken

Ik heb een abonnement mét 4G en sinds een paar weken werkt mijn mobiel internet niet (ik zie wel het 4G icoontje staan). Gisteren heb ik ontdekt dat als ik het handmatig op 3G zet dat het dan wel werkt. Maar ik betaal wel iedere maand voor 4G!
Wat is de oplossing Ben?

Dit topic is gesloten

4 reacties

Je bent helaas niet de enige. Op het forum komen heel veel topics voor over 4G problemen bij BEN, vooral de laatste weken.
Het lijkt erop dat BEN een landelijk probleem heeft, echter op de storingssite staat nog niets.
Ik neem aan dat hier binnenkort bericht over komt @BEN? En ook hoe klanten financieel gecompenseerd gaan worden?
Badge
Ik heb een abonnement mét 4G en sinds een paar weken werkt mijn mobiel internet niet (ik zie wel het 4G icoontje staan). Gisteren heb ik ontdekt dat als ik het handmatig op 3G zet dat het dan wel werkt. Maar ik betaal wel iedere maand voor 4G!
Wat is de oplossing Ben?

Gebruik je toevallig een iPhone? Ik heb gemerkt dat veel klanten met de combinatie iPhone en 4G bundel geen internet hebben ondanks dat 4G wel in beeld staat. Als het bij jou inderdaad zo is, wil je de stappen in dit topic uit kunnen proberen en daar feedback geven?
Inderdaad een iPhone. Zal ik doen, bedankt!
Badge
Ik hoop echt dat de stappen soelaas bieden en zo niet, dan zie ik je voorbeeld graag tegemoet. Jij ook bedankt voor je medewerking! Voor nu sluit ik dit topic.