Beantwoord

Bellen gehoor iphone6s

  • 31 januari 2018
  • 1 reactie
  • 204 keer bekeken

Beste Ben,

Sinds april 2017 heb ik een Iphone6s met abonnement bij jullie. Sinds een maand heb ik last van incidentele problemen met het gehoor tijdens een telefoongesprek en sinds twee weken is dit probleem verergerd en kan ik structureel niet meer bellen. De telefoon gaat over, maar vervolgens is er aan beide kanten geen gehoor. Ik heb zelf al van alles (vliegtuigstand aan en uit, instelingen herstellen, simkaart opnieuw plaatsen, et cetera) geprobeerd. Aangezien ik de telefoon nog maar zo kort heb en nu niet meer kan bellen en ik niet naar een Ben-winkel kan gaan, stuur ik een mailtje. Dit is voor mij een erg groot probleem.

Ik hoor graag spoedig van u.

Vriendelijke groeten,
Iris
icon

Beste antwoord door Rox 1 februari 2018, 11:44

Jeetje Iris! Dat schiet zeker niet op, jouw mobiele telefoon is er immers voor gemaakt om te bellen en gebeld te worden. Ik kan me goed voorstellen dat je hier enorm van baalt. Om vast te kunnen stellen of het probleem echt door je telefoon en niet stiekem door je simkaart wordt veroorzaakt wil ik je vragen om de zogenaamde kruistest uit te voeren. Dit betekend dat jij je simkaart in een andere mobiele telefoon stopt om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.



Als jij met je simkaart in een andere telefoon hetzelfde probleem ervaart dan weten we zeker dat het probleem van geen gehoor door jouw simkaart wordt veroorzaakt en in dat geval zal ik er voor zorgen dat jij een nieuwe simkaart zult ontvangen, deze kun je ook aanvragen via jouw IkBen pagina als jij dat makkelijker vindt.



Als jij met je simkaart in een andere telefoon geen problemen ondervindt dan wordt het probleem 100% door je toestel veroorzaakt en dat kan ik (helaas) niet op afstand voor je oplossen. Gelukkig heb jij 2 jaar garantie op je mobiele telefoon, omdat jij minimaal 24 maanden onbezorgd plezier hoort te kunnen hebben van je toestel. Alles over de garantie en reparatie van Ben toestellen lees je in dit topic.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Jeetje Iris! Dat schiet zeker niet op, jouw mobiele telefoon is er immers voor gemaakt om te bellen en gebeld te worden. Ik kan me goed voorstellen dat je hier enorm van baalt. Om vast te kunnen stellen of het probleem echt door je telefoon en niet stiekem door je simkaart wordt veroorzaakt wil ik je vragen om de zogenaamde kruistest uit te voeren. Dit betekend dat jij je simkaart in een andere mobiele telefoon stopt om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.

Als jij met je simkaart in een andere telefoon hetzelfde probleem ervaart dan weten we zeker dat het probleem van geen gehoor door jouw simkaart wordt veroorzaakt en in dat geval zal ik er voor zorgen dat jij een nieuwe simkaart zult ontvangen, deze kun je ook aanvragen via jouw IkBen pagina als jij dat makkelijker vindt.

Als jij met je simkaart in een andere telefoon geen problemen ondervindt dan wordt het probleem 100% door je toestel veroorzaakt en dat kan ik (helaas) niet op afstand voor je oplossen. Gelukkig heb jij 2 jaar garantie op je mobiele telefoon, omdat jij minimaal 24 maanden onbezorgd plezier hoort te kunnen hebben van je toestel. Alles over de garantie en reparatie van Ben toestellen lees je in dit topic.

Reageer