Sinds april 2017 heb ik een Iphone6s met abonnement bij jullie. Sinds een maand heb ik last van incidentele problemen met het gehoor tijdens een telefoongesprek en sinds twee weken is dit probleem verergerd en kan ik structureel niet meer bellen. De telefoon gaat over, maar vervolgens is er aan beide kanten geen gehoor. Ik heb zelf al van alles (vliegtuigstand aan en uit, instelingen herstellen, simkaart opnieuw plaatsen, et cetera) geprobeerd. Aangezien ik de telefoon nog maar zo kort heb en nu niet meer kan bellen en ik niet naar een Ben-winkel kan gaan, stuur ik een mailtje. Dit is voor mij een erg groot probleem.
Ik hoor graag spoedig van u.
Vriendelijke groeten,
Iris
Beste antwoord door Rox
Als jij met je simkaart in een andere telefoon hetzelfde probleem ervaart dan weten we zeker dat het probleem van geen gehoor door jouw simkaart wordt veroorzaakt en in dat geval zal ik er voor zorgen dat jij een nieuwe simkaart zult ontvangen, deze kun je ook aanvragen via jouw IkBen pagina als jij dat makkelijker vindt.
Als jij met je simkaart in een andere telefoon geen problemen ondervindt dan wordt het probleem 100% door je toestel veroorzaakt en dat kan ik (helaas) niet op afstand voor je oplossen. Gelukkig heb jij 2 jaar garantie op je mobiele telefoon, omdat jij minimaal 24 maanden onbezorgd plezier hoort te kunnen hebben van je toestel. Alles over de garantie en reparatie van Ben toestellen lees je in dit topic.