Beantwoord

Beller onbekend bij inkomende oproepen

• 6 september 2017
  • 3 reacties
  • 2271 keer bekeken

Sinds ik een nieuw abonnement heb met een iPhone SE krijgen al mijn contacten die mij bellen het kenmerk onbekend. Hierdoor is het onmogelijk dat ik hen terugbel. Ik heb dit reeds 6 wkn terug telefonisch gemeld/besproken waarbij toegezegd is dat jullie dit gaan nakijken. Ik heb nooit meer iets gehoord van jullie en het probleem is er nog steeds! Graag oplossing?
icon

Beste antwoord door Rox 7 september 2017, 11:47

Hoi Mia.Molenaar! Wat leuk dat je gezellig lid bent geworden van ons forum. Welkom! 😃 Balen dat jij nog steeds problemen ondervind met de nummerweergave in jouw toestel en duizendmaal sorry dat jij na je laatste contact nooit een terugkoppeling hebt ontvangen. Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Mia.Molenaar! Wat leuk dat je gezellig lid bent geworden van ons forum. Welkom! 😃 Balen dat jij nog steeds problemen ondervind met de nummerweergave in jouw toestel en duizendmaal sorry dat jij na je laatste contact nooit een terugkoppeling hebt ontvangen. Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Beste Rox,
De reset is de oplossing van mijn "onbekende beller" probleem. Ik zie nu weer de naam van de beller op het scherm.
Hartelijk dank hiervoor.
Groetjes Mia.
Reputatie 7
Badge +7
Aaaah fijn om te lezen Mia! Daar word ik blij van! Ik zal bij deze het topic afsluiten. Mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben kun je hier gerust een nieuw topic voor aanmaken. Voel je in de tussentijd vrij om jouw kennis te delen op het forum of gezellig mee te kletsen in een van deze topics.