Ben teleurgesteld :(

• 27 september 2018
  • 1 reactie
  • 134 keer bekeken

Was zo tevreden over Ben, maar ben dat nu niet meer. Refurbished iphone valt langzaam uit elkaar, opgestuurd voor reparatie. Krijg eerst te horen dat hij is gevallen of iets dergelijks. Ik zeg dat is niet zo, hij valt langzaam uit elkaar, dan is vervolgens het antwoord dat ik hem dan eerder had moeten opsturen. Maar ja, deed het al die tijd nog en als je de telefoon nodig hebt blijf je er te lang meer doorlopen. Dus ja, daar heeft Ben gelijk in, had eerder moeten opsturen. Maar ja, als ik dat had gedaan was er wel iets anders 'bevonden' door Dynafix, dus was bij voorbaat al een verloren zaak. Jammer. Maar zodra abonnementen afgelopen zijn gauw op zoek naar een andere provider.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Jamie, wat onwijs jammer om te lezen dat het niet gelukt is om jouw telefoon te laten repareren. Ik kan begrijpen dat je hier van baalt. Ik zou graag even naar de reparatie bon willen kijken. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Alvast bedankt.

Reageer