ik zou graag willen vragen hoezo jullie achter liggen kwa modellen iPhones.
ik bedoel eigenlijk dat jullie altijd zeggen we bieden het model ervoor altijd aan. maar dat is nu niet het geval.. jullie bieden nog niet eens de iPhone 7 aan. en de iPhone 8 die ook ouder is dan de iPhone X. ik hoop natuurlijk dat jullie de iPhone 8 gaan aanbieden en de iPhone 7 zou ook goed zijn! jullie bieden alleen nog de hele oude iPhone 6S aan.
ik hoop dat hier verandering in gaat komen ben!
anders kies ik toch voor een andere provider:(
met vriendelijke groet Jovan
Beste antwoord door Angelique
Ik snap maar al te goed dat jij graag de wat nieuwere modellen van de iPhone ziet verschijnen op onze webpagina. De reden dat wij niet de allernieuwste toestellen aanbieden komt omdat wij het graag voordelig houden voor iedereen! Zodra wij een iPhone 8 of hoger aanbieden, dan stijgen de maandkosten van het abonnement in combinatie met het toestel. Zoals je misschien al begrijpt letten wij graag op de kleintjes. Zo blijf je geld overhouden om leuke dingen te doen, dat wil toch iedereen?!
In je bericht las ik ook dat je tevreden zou zijn met de iPhone 7... Misschien dat een belletje naar onze verkoopafdeling jou heel blij kan maken! Zij hebben namelijk meer informatie over de iPhone 7 voor bestaande klanten. Je kunt mijn collega's bereiken op 0800 - 246 246 8 op werkdagen van 08:00 uur 's ochtends tot 20:00 uur 's avonds.