E-Sim voor Applewatch LTE versie

• 24 september 2017
  • 7 reacties
  • 504 keer bekeken

Beste Ben,

Is het al mogelijk om de E-Sim al aan te vragen. Zo nee, Wanneer gaat dit gebeuren want ik wil graag de AppleWatch Cellular editie!

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Een E-sim kun je niet los bestellen als dat al in Nederland komt. Een E-sim is ingebouwd in een toestel en dus niet zoals een simkaart separaat te bestellen.
Het is niet mogelijk wat je vraagt.

Informatie.
Wat is een e-SIM?
E-SIM zal komen in de vorm van een ingebouwde SIM-kaart, die niet kan of hoeft te worden verwijderd van een telefoon, tablet of ander apparaat
Een E-sim kun je niet los bestellen als dat al in Nederland komt. Een E-sim is ingebouwd in een toestel en dus niet zoals een simkaart separaat te bestellen.
Het is niet mogelijk wat je vraagt.

Informatie.
Wat is een e-SIM?
E-SIM zal komen in de vorm van een ingebouwde SIM-kaart, die niet kan of hoeft te worden verwijderd van een telefoon, tablet of ander apparaat

Dat weet ik. Maar de vraag is, wanneer gaat Ben de Esim ondersteunen.
Reputatie 7
Badge +7
Dat is een hele goede vraag Saskiabekker! Voorlopig gaat Ben dit nog niet doen, dit wel feedback die we uiteraard meenemen om bij Ben duidelijk te maken waar de wensen van de klanten liggen!
Hi Rox, is er al meer bekend?

Overigens zijn de "beste" antwoorden niet juist. Een esim is wél separaat te bestellen, maar komt in de vorm van credentials waarmee je de simgegevens kunt downloaden.
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor je feedback, Zwivo! 😃 Tot op heden is er helaas nog geen E-Sim beschikbaar. Of dit in de toekomst nog gaat veranderen, dat durf ik je niet te vertellen.
Thnx Angelique! Ik wacht het met smart af. Zou je mijn volledige naam uit je reply willen halen? :8
Reputatie 7
Badge +7
Thnx Angelique! Ik wacht het met smart af. Zou je mijn volledige naam uit je reply willen halen? :8

Ik heb het voor je aangepast! 🙂

Reageer