Beantwoord

Geen geluid uit iPhone SE!

• 21 juli 2017
  • 8 reacties
  • 1069 keer bekeken

Heb nieuwe telefoon ontvangen afgelopen week en genstalleerd. Alles werkt, behalve het geluid!
Wie kan met helpen?
Groetjes, Conny
icon

Beste antwoord door Rox 1 augustus 2017, 12:42

Dankjewel Conny voor het sturen van het IMEI nummer en Snoeshaantje bedankt voor je ondersteuning 😃 Ik heb hem in het systeem gezet. Jij zult binnen enkele dagen een email ontvangen van AMP groep. Jij kunt dan zelf een afspraak inplannen wanneer het jou uitkomt om het toestel om te ruilen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hé gatsie Conny! Dat schiet helemaal niet op! We gaan hem aanmelden voor omruiling, jij hebt gewoon recht op een deugelijk toestel. Om dit te kunnen doen heb ik wel het 15 cijferige IMEI nummer van je toestel nodig. Je kunt het IMEI nummer opvragen door de code *#06# in te toetsen en op de beltoets te drukken. Ook staat deze vermeld achterop je toestel en op de witte sticker op het doosje.
Hallo Rox,

Super bedankt voor je reactie. Kan ik je dit IMEI nummer gewoon hier vermelden of hoe laat ik je dit toekomen?

Hoop snel weer van je te horen.

Groetjes,

Conny
Reputatie 6
Badge +4
Het imei nummer kun je gewoon hier plaatsen, het zijn geen persoonlijke gegevens.
Het IMEI nr. = 356613083351999. Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Conny
Helaas nu geen reactie meer vernomen ? Help
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel Conny voor het sturen van het IMEI nummer en Snoeshaantje bedankt voor je ondersteuning 😃 Ik heb hem in het systeem gezet. Jij zult binnen enkele dagen een email ontvangen van AMP groep. Jij kunt dan zelf een afspraak inplannen wanneer het jou uitkomt om het toestel om te ruilen.
Hartstikke bedankt, beiden????Dan zal ik de mail afwachten?
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan! #Benervoorjou