Ik heb een vraag wanneer ik op mijn 4G netwerk zit en probeer te FaceTimen of whatsappen krijg ik de melding dat er geen netwerkverbinding is. Nu heb al meerdere keren het netwerkinstellingen hersteld en heb de APN veranderd in het netwerk van Ben. MB pauze staat ook niet aan. Wat kan ik nog meer doen?
Groeten Wendy
Beste antwoord door Pierre
Dat klinkt niet zo best dat je geen verbinding krijgt met Facetime of Whatsapp. Wat goed dat je al zelf dingen heb geprobeerd om het probleem op te lossen. Je geeft aan dat je de melding krijgt geen netwerkverbidnning te krijgen heb je dit dan overal of bij bepaalde gebieden. Want als je dit overal hebt dan kan het , ik hoop het natuurlijk niet , ook aan je toestel kunnen liggen .
Om daar zeker van te zijn zou ik je willen vragen om een kruistest te doen . Je simkaart in een ander toestel stoppen om te kijken of je dan wel een internet verbinding krijgt. Lukt dat in het andere toestel wel dan zal je eigen toestel nagekeken moeten worden. Lukt het in een ander toestel ook niet dan moet ik meer informatie van je krijgen. Stuur mij een prive bericht naar het https://community.ben.nl/members/ben-moderators-1457 met je mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboorte datum. Op die manier kan ik ook controleren op mijn netwerk of je instellingen goed staan.