Geen nummerherkenning van contacten

• 17 mei 2017
  • 6 reacties
  • 4790 keer bekeken

Beste,

Ik heb sinds kort een Iphone SE. Deze is gesynchroniseerd met mijn oude iphone en ik gebruik nog steeds dezelfde simkaart als voorheen. Wanneer ik echter gebeld wordt door een bekend contact, wordt alleen diens nummer weergegeven op mijn scherm en herkent de telefoon niet welk contact hier bij hoort. Mijn telefoon kondigt de beller dan ook aan met "Onbekende beller". Als ik iemand vanuit mijn contactenlijst bel, wordt de naam echter wel gewoon op het scherm vermeld.

Ik heb al het een en ander geprobeerd en het internet doorgespit maar kom niet bij de oplossing. Van een kennis vernam ik dat ik hiervoor bij de provider moest zijn. Kunt u mij helpen het probleem te verhelpen?

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat het onhandig is als jouw nummer niet wordt weergegeven bij een gesprek! Ben je ook al in de instellingen -> Telefoon -> Nummerherkenning gegaan om te kijken of dit ingeschakeld is?

Groetjes, Jolijn
Hallo,

Bedankt voor je reactie. Dit is echter niet het probleem. Het gaat om het weergeven van de naam van mensen die mij bellen.

Het heeft denk ik niets met mijn probleem te maken maar voor het geval dat: mijn nummerherkenning is ingeschakeld.

Groetjes, Lotte
Reputatie 3
Badge +1
Hallo,

Bedankt voor je reactie. Dit is echter niet het probleem. Het gaat om het weergeven van de naam van mensen die mij bellen.

Het heeft denk ik niets met mijn probleem te maken maar voor het geval dat: mijn nummerherkenning is ingeschakeld.

Groetjes, Lotte

Hoi Lotte,

Heb je dat bij iedereen of alleen bij bepaalde bellers?
Beste Jeroen,

Dat heb ik bij iedereen.

Groetjes, Lotte
Hallo,

Groetjes, Lotte

Hoi Lotte,

Heb je dat bij iedereen of alleen bij bepaalde bellers?

Hallo Jeroen, Dat heb ik bij iedereen zo helaas. Groetjes
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Lotte, ik heb de instellingen voor nummerherkenning bij inkomende gesprekken een reset gegeven. Zou je over een kwartier je toestel willen herstarten? Ik hoor graag of het dan weer werkt!

Groetjes, Jolijn

Reageer