Beantwoord

Geen service bij nieuwe simkaart

  • 7 november 2018
  • 4 reacties
  • 332 keer bekeken

nieuwe simkaart geactiveerd maar nog steeds geen service. email is boycricket@live.nl enige idee wat ik hier aaan kan doen?
icon

Beste antwoord door Shanna 7 november 2018, 11:08

Hoi Boy, wat onhandig dat je geen netwerk hebt met je nieuwe simkaart. Zou je mij de laatste drie cijfers van je simkaart kunnen doorgeven? En kan je ook proberen om je netwerkinstellingen te resetten? Dit kun je als volgt doen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Boy, wat onhandig dat je geen netwerk hebt met je nieuwe simkaart. Zou je mij de laatste drie cijfers van je simkaart kunnen doorgeven? En kan je ook proberen om je netwerkinstellingen te resetten? Dit kun je als volgt doen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
779 heb alles gereset nog steeds niks.....
Reputatie 5
Badge +6
779 heb alles gereset nog steeds niks.....

Vervelend dat het niet heeft mogen werken. Kan je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik even naar de instellingen op het netwerk. 🙂
ik heb je een bericht gestuurd

Reageer