Beste antwoord door Shanna
Geen service bij nieuwe simkaart
nieuwe simkaart geactiveerd maar nog steeds geen service. email is boycricket@live.nl enige idee wat ik hier aaan kan doen?
Hoi Boy, wat onhandig dat je geen netwerk hebt met je nieuwe simkaart. Zou je mij de laatste drie cijfers van je simkaart kunnen doorgeven? En kan je ook proberen om je netwerkinstellingen te resetten? Dit kun je als volgt doen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
Bekijk origineel
Hoi Boy, wat onhandig dat je geen netwerk hebt met je nieuwe simkaart. Zou je mij de laatste drie cijfers van je simkaart kunnen doorgeven? En kan je ook proberen om je netwerkinstellingen te resetten? Dit kun je als volgt doen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
Vervelend dat het niet heeft mogen werken. Kan je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik even naar de instellingen op het netwerk. 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.