Geen service maar wel een sim kaart

  • 6 March 2017
  • 10 reacties
  • 1244 keer bekeken

De laatste tijd geeft mijn mobiel aan dat hij geen service heeft. Ik kan wel mijn sim kaart ontgrendelen als ik deze er opnieuw in doe. Ik heb al netwerkinstellingen ge-reset, maar er veranderd niks. Wat is het probleem? Ik weet niet wat ik moet doen. Ook als ik mijn 3G aanzet doet hij dus niks omdat ik dus geen "provider" heb.
Please kan iemand mij helpen???

10 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ivo, dat is geen fijne situatie! Ik help je graag verder zodat je zo snel mogelijk weer goed gebruik kan maken van je abonnement. Heb je de simkaart al eens in een ander toestel geplaatst? Ik hoor graag of de simkaart daar wel goed werkt.

Groetjes, Jolijn
Hey,

Ik heb geen ander toestel tot mijn beschikking. Hoe moet ik het dan oplossen?
Reputatie 3
Badge +7
Is het wel mogelijk om een andere sim in jouw toestel te plaatsen om te kijken wat er aan de hand is? Ik wil namelijk uitzoeken of de problemen veroorzaakt worden door de simkaart of het toestel, maar dit kan alleen door het uitvoeren van een kruistest. Ik hoor het graag als het is gelukt om dit te doen.

Groetjes, Jolijn
Ik heb toch een ander toestel geprobeerd en daar geeft hij precies hetzelfde aan. Linksboven in het scherm staat "Geen service".
Reputatie 3
Badge +7
Dan lijkt het erop dat de simkaart defect is, Ivo. Ik zou je graag een nieuwe sim willen sturen. Zou je mij hiervoor wel via een PB in deze link je huidige adresgegevens kunnen doorgeven? Dan maak ik het voor je in orde.

Groetjes, Jolijn
Ik heb een PB gestuurd. Wanneer kan ik een nieuwe sim kaart verwachten? En blijft mijn nummer en abonnement dan gewoon hetzelfde?
Reputatie 3
Badge +7
Dank je wel, Ivo! Ik heb de simkaart voor je besteld. Je krijgt deze binnen drie tot vijf werkdagen thuis.

Groetjes, Jolijn
Ik heb ook een nieuw abonnement en een nieuwe simkaart. Eerst een jaar lang geen provider. Toen stond er ook 'geen service'.maar nu ik een nieuwe simkaart heb staat er nog steeds geen service
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jesse, dat klinkt niet zo goed! Ik zorg er graag voor dat je weer gebruik kan maken van je abonnement. Zou je mij hiervoor via een PB in dit profiel je telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum kunnen sturen?

Groetjes, Jolijn
IVO JIJ MISLUKTE AARDAPPEL WRM BEN JE NOU GEEN TOMAAT BRAM

Reageer