Beantwoord

Geen service: verzoek om vervangende werkende iphone 6s

• 7 januari 2018
  • 1 reactie
  • 268 keer bekeken

Vrijdag 29 december 2017 een nieuwe I-phone 6S ontvangen als opvolger van 5S. Daarna veelvuldig ‘geen service’. Kan vaak niet bellen, andere krijgen meestal alleen mijn vm. Internet werkt meestal niet en soms op 3G ipv 4G en dan langzaam. Denk eerst aan Ben netwerk storing maar andere Ben gebruikers in gezin hebben er geen last van.
Naar de Amac om toestel en sim-kaart te laten controleren.
Uitkomst: Apple diagnostics: 66 gegsprekken, 9 dropped calls
Andere simkaart (KPN): geen service
Soft reset: geen service
Herstel netwerkinstellingen: geen service

Gelet op bovenstaande problemen vanaf dag 1 met nieuwe iphone 6s en diagnose van Amac Delft (Apple Authorised Service Provider) verzoek om een nieuwe vervangende goed gesteste iphone 6s.
icon

Beste antwoord door Rox 8 januari 2018, 10:25

Goedemorgen ellen39! Jeetje wat onwijs balen dat jouw nieuwe mobiele telefoon niet werkt zoals hij zou moeten! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben! Ik kan jouw toestel niet aanmelden ter omruiling (DOA) dit kan namelijk alleen binnen 8 dagen nadat de telefoon is geleverd, deze termijn is al verstreken.

In dit geval kun jij aanspraak maken op en gebruik maken van jouw fabrieksgarantie. Hoe dat werkt lees je hier.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen ellen39! Jeetje wat onwijs balen dat jouw nieuwe mobiele telefoon niet werkt zoals hij zou moeten! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben! Ik kan jouw toestel niet aanmelden ter omruiling (DOA) dit kan namelijk alleen binnen 8 dagen nadat de telefoon is geleverd, deze termijn is al verstreken.

In dit geval kun jij aanspraak maken op en gebruik maken van jouw fabrieksgarantie. Hoe dat werkt lees je hier.

Reageer