Beantwoord

Hoe kan ik persoonlijke hotspot aanzetten op iPhone?

• 2 oktober 2016
  • 11 reacties
  • 875 keer bekeken

Op mijn iPhone 5 wil ik de persoonlijke hotspot configureren.
Er wordt verwezen naar de T-mobile site om dat via mijn account te doen, maar die ligt eruit.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Quan 3 oktober 2016, 10:05

Dat is vreemd. Heb je reeds gekeken onder Instellingen>Persoonlijke hotspot? Kan je ter verheldering mij een screenshot sturen?
Bekijk origineel

11 reacties

Badge
Dat is vreemd. Heb je reeds gekeken onder Instellingen>Persoonlijke hotspot? Kan je ter verheldering mij een screenshot sturen?
Ls,

Op een of andere manier kon ik spontaan de hotspot wel activeren…..
Bedankt voor de reactie.
Badge
Graag gedaan, maar ik heb niets gedaan hoor 😛 Als ik je met iets anders kan helpen, dan zie ik je graag terug op het forum. Fijne dag toegewenst!
Op mijn iPhone 5 wil ik de persoonlijke hotspot configureren.
Er wordt verwezen naar de T-mobile site om dat via mijn account te doen, maar die ligt eruit.
Wat nu?
Ik heb hetzelfde en krijg een linke naar een niet meer bestaande pagina van t mobile

Reputatie 6
Badge +8
Hallo raymond.sieben, zou je kunnen proberen om je toestel te herstarten en het opnieuw te proberen?
Hallo Angelique, heb ik zojuist gedaan, maar ik krijg exact dezelfde melding van de site van T-Mobile (zie eerder bericht van mij)
Badge
Kan je navigeren naar instellingen>mobiel netwerk>opties mobiele data>mobieledatanetwerk en daar kijken of beide APN's op "internet.ben" staan? Mogelijk staan beide nu op smartsites.t-mobile.
dankje, probleem is nu opgelost inderdaad! grt. raymond
Badge
Top! Als we weer wat voor je kunnen doen, dan zien we je graag terug op het forum. Voor nu wens ik je een fijn weekend toe!
Ik heb het zelfde probleem, sinds ik een aanpassing heb gemaakt om 4G te kunnen gebruiken, heb ik geen Hotspot meer.
mijn os is in engels, kan jij Quan, dit vertalen:
Kan je navigeren naar instellingen>mobiel netwerk>opties mobiele data>mobieledatanetwerk en daar kijken of beide APN's op "internet.ben" staan? Mogelijk staan beide nu op smartsites.t-mobile.
ik heb een 4S iPhone, misschien is dat anders?

Reageer