Beantwoord

Hoe ontgrendel ik de simkaart van mijn iPhone?

• 13 september 2018
  • 3 reacties
  • 289 keer bekeken

Hoe en waar ontgrendel ik de sim card van mijn i phone 5?
icon

Beste antwoord door Romy 13 september 2018, 12:38

Hi elskeevers. Een goede vraag die je daar stelt. :)

Je kan jouw simkaart ontgrendelen door de simkaart in het toestel te plaatsen. Vervolgens krijg je een pop up waarbij je "ontgrendel" in moet drukken. Hierna voer je de pincode in en zal jouw simkaart verbinding gaan maken met de sterkste zendmast.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi elskeevers. Een goede vraag die je daar stelt. :)

Je kan jouw simkaart ontgrendelen door de simkaart in het toestel te plaatsen. Vervolgens krijg je een pop up waarbij je "ontgrendel" in moet drukken. Hierna voer je de pincode in en zal jouw simkaart verbinding gaan maken met de sterkste zendmast.
ER zit al een simcard in. Kan wel facetimen. maar bellen niet, Hij vraagt om de simcode. En er staan op het kaartje waar het simkaartje inzat heel vele cijfers. Maar er zijn geen zes cijfers bij waar naar gevraagd wordt.
Heel vervelend.
Is het heen oplossing om de simcard die erin zit te verwijderen? Moet ik daarna alles weer opnieuw instellen?
Hoor graag van je.
Reputatie 5
Badge +6
Ik denk dat jij je pincode in moet voeren. Een vier cijferige code. Op die manier kun je gebruik maken van de simkaart. Deze beveiliging zit er op zodat niet iedereen gebruik kan maken van jouw simkaart. Mocht je deze code niet kunnen vinden, stuur me dan een privé bericht.

Reageer